September

Nu är det höst!
Jag gillar hösten, höstvädret och dom fina färger som bladen får nu och framöver :) Det är så himla skönt att gå ut tidigt på morgonnen och ta ett djupt andetag och få känna doften av sen sommarvärme, livlig höst vind och den kyliga frostdoften som ligger kvar sen natten. Åh, bara helt underbart!

Har beställt Gravidfotografering för ett tag sedan och guuud vad jag längtar :)
Vi skall ta fina höstkort, strax innan jag fyller år så det kommer bli mycket spännande den veckan, eftersom det då kan hända att man blir mamma vilken dag som helst :D
Skall bli så mysigt med höstljuset och allt. Hoppas bara vädret är på våran sida :)
Sedan så är Föräldragruppsmöten inbokade åxå. En tid i september och dom andra tre i Oktober. Mycket kul som händer då - inte att glömma att alla mina syskon fyller år då också :)

Höstmys på hög nivå kommer det att bli iår <3




/ SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0