julklappar & kosttillskott

nu var vi själva hemma i huset igen - gött :) men ändå inte.. Har varit iväg till sjukhuset och lämnat prover, får se om man blir klokare av detta.. En promenad genom höstfina Strömstad gjorde mej grymt sugen på en tur till KOSTERöarna, men kom snabbt på attd etta inte var någon bra idé då det är lite ont om toaletter där ute, hehe :p Ja, här kissas det minst 2 gånger i timmen! Lillen tar upp mycket plats nu och större blir den väl med.. :) Men en dag vill jag gärna ta mig en dag på Koster, tror det skulle göra mej gott att promenera runt lite där ute, eller vad tror ni?! ;)
Sedan blev det en promenad med tiffy längs hamnen. Efter det fick hon vänta i bilen så jag kunde gå och köpa lite julklappar ;) JÄSS - ChristmasPresents!! Tror ni att jag orkar vanka omkring och tänka på det strax innan jag ska föda?? Eeeehhh NOPP! ;) Och kommer den tidigare så vill jag absolut inte hasta omkring med bebisen bland alla vilda julklappsjägare ;) hihi
Det blev klappar till 2 underbara personer som jag annars brukar ha väldigt svårt att köpa till! Så det är ju bara ett stort PLUS! :)

 

Träffade söta Anki på stan med och det var ju inte igår vi sågs! Kuligt :) Sedan unnade jag mig lite lunch på stan... OSTBURGARE & CocaCola var jag väldig sugen på faktiskt, så det fick det bli! :) Orkade dock inte äta upp allt så Tiffy fick resten :p En titt in till Hälsoaffären för att köpa Järnsaft och C-Vitamintabletter & nått till bebisen :)

 

Sedan vet jag inte vart dagen tog vägen men hemma var jag inte före fyra.. In till posten var jag och kollade tider till Bilprovningen.. Men beställa MÅSTE man göra via internet!! Löjligt när man ändå stog på deras kontor.. Nåja. Gjort är det nu iaf och det är gött att få besiktat båda bilar, SÄÄBEN & GULFEN :p haha

Har även tvättat massa pyttesmå BäbisKläder idag så ikväll tänker jag packa BB-väskan så den är färdig. Gött att ha det gjort och att även vara beredd ifall det skulle bli tidigare (som dom ju trodde på NÄL) så bäst att vara på den säkra sidan! :) Fisen i magen trycker rätt gött neråt så undrar om den har plats nog där inne :s Mycket rör den sig juinte längre, bara buffar lite då och då :) Sammandragningarna blir allt hårdare och oftare och jag föredrar att ta trappor istället för hiss om det finns :p

Annars har vi inte gjort så mkt mer idag.. Varit ute och jagat Kalven för 10011te gången.. Att den alltid smiter ur hagen och ut i diket börjar bli tröttsamt.. Ja sen var sötnöten H här ikväll med och vi var ute och matade djuren :p

Imorgon bär det av till Göteborg och hälsa på CarroBarro, som är hemma i sverige från Schweiz och hälsar på :) Vi ska Luncha gott och sedan ta oss en tur till IKEA  <3

Nej, nu blir det käk och lite tv :)

 

Ha en go kväll alla

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0