Politik + Okunskap = Protest!

Jag har aldrig i mitt liv sett något sådant förut. Möjligtvis mina förfäder, mormor, kanske gammalmormor.. Efter fem((!) generationer skall det då upprepas? Snälla, har vi inte lärt oss någonting alls under den här perioden som gått?? Har människorna inte lärt sig någonting alls utav det som har varit? Det visar sig allt oftare att människor som är okunniga och inte samlar information ger upphov till bråk och kaos. Tragiskt att man behöver leva i ett sådant samhälle! Jag tycker det!!
Jag var stolt över att få leva i sverige. nu känns det bara tråkigt att människorna här börjar bli lika dumma som domvarit i anadra länder för många år sedan.. :(

OGILLA!!!!
Jämförelsen kan diskuteras, men det ligger något i den

http://www.facebook.com/profile.php?id=555173107&v=wall&story_fbid=445448038107#!/photo.php?pid=5787656&id=623476849&fbid=433919471849&ref=mf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0