pigg i kroppen

Känner mig mycket piggare i kroppen nu! Kan det bero på järntabletterna?? Vet ej :p
Igår efter jobbet satt jag ochtjööööta lite med söta Cajsa på Spa en bra stund efter jobbet :) Mysigt värre då det var länge sedan och ack så roligt :p Hoppas du finner helljuset på din bil tills imorgon ;D

Sen så skulle jag iväg till Becka och hämta flyttkaronger - men tösa var inte hemma :S så jag åkte raka vägen hem där det ju skulle lagas mat till dom stackars killar som jobbar HELA DAGAR med att tröska och få ordning på maskinerna :p Hanna hade redan hunnit komma och maten var i stort sett klar LYX däh* och GOTT VAR DET :D
Sen så var det dax å mata djuren igen.. AAAAAS USUAL! Så då drog vi ut ALLIHOP (!) jo, även lilla jag och fisen i magen ;p
Körde lite fyrhjuling med Felix och Linnéa fick bli med i traktorn hos pappan medans dom andra körde in maten till tjurarna..
Fullt hus på gården igår med andra ord :)

Vaknade imorse och var grymt sugen på tyska pannkakor så det får det bli idag! :) Kanske lite bullbak på detta?!?! Är ju ledig idag så :)
Har för övrigt tänkt mig att börja måla nån gång men när det är så fint väder vill man ju inte hänga inne hela dagen så det får vi ta när det skall regna imorgon :)
Får bli en tur till Becka i eftermiddag istället efter hon slutat jobba :)

Ja, och då var man ensam hemma då. John åkte iväg tidigt imorse och skall jobba i Alingsås. Han kommer iofs tillbaka imorgon kväll, men skall nu mera veckopendla ett tag framöver.. tråktråk, men så är det.

Om 2 veckor kallar MVC igen och det skall bli spännande å se hur allting har utvecklats :) Därefter börjar föräldrargrupperna och det LÄNGTAR jag till :)
Sen så får vi snart bestämma oss VAR vi ska föda lille fisen :s men det får vi ta då!

Näh, nu ska vi gå och göra pannkakor :9 eller våfflor?? ;P


Ha dä gött/ SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

finfin design! :)

2010-09-08 @ 16:11:29
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Är det då bara jag som inte kan få upp den än??

Den skall vara svart med en rosa blomma i det högra hörnet..?!

2010-09-08 @ 17:03:23
Linnea

Den var svart med en rosa blomma. Lite rosa text också. Men nu är den ju brun istället. Med kaffekoppar. Riktigt fint också :) Fint med bilderna längst upp :)

2010-09-09 @ 10:12:44
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Det var musko :P

Först hade jag ju gjort den svart -trodde jag- men jag fick bara upp den gamla hela tiden :s

Sedan så gjorde jag om den helt ifrån början!

Så nu skall det ju vara ett mysigt höstigt vamt coffe-tema :) Men ser den fortfarande inte.. :s

Men kul om du ser den :)

Några tips om designen? Nått som behöver redigeras? ;)

Kram!

2010-09-09 @ 15:41:57
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0