NRK 2

Nu har man blivit filmstjärna!
Haha, nej :p
Men igår så var filmteamet igång på jobbet igen - helt utan förvarning!!!
Det är ju inte första och inte andra gången, men det är alltid mindre kul att få en kamera upptryckt i ansiktet medans man jobbar, helt utan manus eller annan förberedelse.. Hade rätt kul ändå mellan tagningarna men intervjuen hoppade jag över! Kände inte att jag kunde svara på deras frågor utan att ha OKat detta med någon chef. Och eftersom det var helg var ju ingen i huset såååå då valde jag att avstå ;) Gud så pinsamt det vade varit :p

Nästa gång vill jag ha lite feedback från er tjejer! ;)

Tihi >.<



Tjing* SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0