nattuggla

här sitter jag, på minnya fina pilatesboll som jag fick av Mallan, framför datorn med en burk Krossade Tomater från coop X-tra och kan inte sova!!

Har varit hos Becka i eftermiddag/ kväll och käkat gott :) TAck Gumman <3 Sen har vi bara tjöötat lite och sett på Idol :p första gången jag gör det tror jag på några år.. Höll på å somna på soffan så det var bara att slänga in Kartongerna jag skulle hämta där, slänga in Tiffy i bilen och åka hem. Hem till ett stort tomt hus :(
John är ju borta på jobb så det är första natten själv i det nya stora huset :s har ju iofs Tiffy, Tudor, Kitty och hennes 5 ungar.. Men det blir då inte samma sak.. Ligger ju ändå själv i sängen :(
Elle ja, nu gör jag det ju inte längre :/ Kan bara inte sova! Fisen sparkar som bara den och sammandragningarna håller i sig - numera 2 ggr i timmen! HUUUR ska denna natten sluta? När får den börja? Jag är sååå trött men kan inte blunda!

Äta tomater är då åxå bättre att mumsa i sig än godis eller glass av tristess - SOM JAG JU ÄR SÅ HIMLA SUGEN PÅ!!! Men ikke ;)

Är åxå jätte irriterad över att min bloggdesign inte blir som jag gjort den!!
Har slitit med det som f*n, men det händer bara iNGENTING! :'( Vad gör jag för fel??
Humm.. jag får fortsätta kolla runt på nätet tills ögonen ramlar ur. Kanske försöka att decka framför tvn istället så man får lite sämn iaf..


Om lillen ändå kunde sova lite på nätterna den med hade det vart kanon bra. Men denna veckan har den helt vänt på dygnet :/ Bläää ^^


Näh, hoppas ni får sova iaf :)
Puss/ SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0