nätshopping

Farligt farligt, men härligt! :)

Det är så svårt att hålla sig neutralt :s

Men det är ju spännande också på ett sätt :)

Har även beställt den ena och andra födelsedagspresenten till mig själv ;)

Har helt glömt bort att jag ju fyller 22år om en månad... :p

Se så glömsk man har blivit -.-
Men jag väntar så spänt på lilla knytet så då hamnar ju allt det andra i bakgrunden, hehe.
Ja, vi fokuserar på livet som ska komma <3

 




Visit hm.com

 

min IT bebis :)


Fixoni - Mössa, Randig, Strl.50-80 Soft Touch - Badcape till baby
Babyroom.se

Soft Touch - Halkstrumpor, 2-pack, Rosa/Blå/Brun

Dom bruna då så klart ;)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0