nästan klart

det drar sig med bebisens rum, men det tar sig! ;) Färgen på skötbordet bara vill inte torka så det får vänta. Men fåtöljen, hyllan och lite annat fick vi in och det är härligt å se hur det börjar bli beboligt! <3
Längtar så otroligt mycket ska ni veta! :D Åh..

Jag får tacka Dig Becka sötnos för hjälpen! <3 Hade nog aldrig klarat bära upp sakerna själv. En nakdel när man bor i 3 plans hus.. :/ Men det finns plats till alla och några till :)
Säkringen gick åxå precis mitt upp i allt så då blev det MÖRKT! Men var hittar man säkringen i ett nytt hus?? KÄLLAREN - tänker man väl först... Nopp :p
Ute i ladugården!! Hade kunnat leta länge tror jag om inte Martin hade vart här och matat djuren :s Förmodligen sovit hos mormor >.<

Mormor & Morfar har åxå vart här på besök då, längre än vad jag hade räknat med så det var nog därför jag inte hann med allting idag, men det får den lilla mysstunden vara värt :D Så det blev ju ingen SPA dag för mig, men imorgon vill jag Lyxa till det SJÄLV <3
Snart åker dom ju till tyskland igen på en liten minisemester också, som mormor fick av oss barn/barnbarn i födelsedagspresent <3 Så då får vi passa på att umgås lite extra ;)
Får bli blomvakt åt hennes få gröna blad  igen. Men dom får hon köra hit denna gången! Orkar nog inte pysa till Hogdal en gång i veckan och vattna blommor denna gången..



Jäss, 3:e natten själv då och jag kan inte klaga! Men ändå börjar jag sakna älsklingen lite grann ;) Nej JÄTTE MYCKET FAKTISKT!! Men han kommer ju hem imorgon kväll :D och då skall han få se rummet. Hoppas han gillar det :)

Och fisen fortsätter knö i magen och det känns som den inte får tillräckligt med plats, men det får den nog ändå :) Magen får dom roligaste former och mormor var helt fascinerad av fenomänet "oval bubblande mage" ;) Det är en underbar känsla att se/ känna älsklingen leva och växa där inne! Längtar så otroligt :) Ja, det drar ihop sig här med :) Löve it!

Måste bara lägga in att jag tänker på Dig, Erica! Kan inte vara lätt och jag hoppas tösa di verkligen kommer ut snart! HejjaHejja! <3

Så, nu hoppar jag i soffan och kurrar ner mig under filten <3
Ha en go kväll :)
SanjaLilli


Kommentarer
Malin

haha ja jag tror de börjar bli trångt åt dom där inne nu :p men tänk att vi har en tid ytterligare att gå gravida :p kramis

2010-09-15 @ 22:50:04
URL: http://maliinlundgren.blogg.se/
Sanja

Ja, 2 månader kvar ju.. Hur ska detta gå?? :s SHIT, hur stor KAN magen bli lixom :)

KRAMS!

2010-09-15 @ 23:14:06
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0