Mys & Tacokväll

Nu fick jag att en fin liten överaskning igår kväll när jag kom hem efter jobbet!
Tacos  och mys framför TVn och en hyrfilm <3
Min älskling är allt fööör underbar ibland <3
Idag blir det lite jobb och sedan hem och fortsätta måla på lillens rum. Sedan vill jag bara ta det lungt och vila. Lägga upp fötterna och mysa med fisen <3
Känner att jag börjar bli lite trött i benen och ryggen värker :( Magen är stor och väger inte längre bara några få gramm.. ;) Köttfärslimpan lägger på sig rätt rejält ;D
Och sparkar och härrjar som aldrig förr där inne. Mysigt är det men ju mer den rör sig desto tröttare blir jag.. Tar energin ifrån mig och jag äter inte presic mycket så det fattas för mig i slutänden. Meeeen vad gör det?? NOTHING ;)

Ha en go dag folkens <3
Puss på er/ SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0