MVC vecka 31

Igår var vi då iväg til MVC, tillsammans - låt mig säga att det var OK! Mycket blev ju inte sagt..

Blovärdet hade inte gått upp så jag skulle fortsätta äta järntabletter och till och med öka mängden tabletter.. Gissa OM man kommer bli hård i magen :s Men det gör inget sa hon, så det så :) Jag har allt som allt gått upp 6kg hittills och det lär ju inte bli mer är 4 till så det är skönt att inte ha lag på sig allt för många onödiga gravidkilon :p
Annars var allt som det ska, eller ja.. Jag ligger ju över den där kurvan hela tiden, den dom mäter över magen, så vi tror på att jag är längre gången än sagt. Men det har jag trott hela tiden :p Första BF var ju 12. November, sen så la dom på 15 dagar efter RUL.. Spelar roll?? Den kommer när den kommer. MEN INTE I DECEMBER!!! XD tihi :p vill inte ha så sent ju.. 2 veckor efter min födelsedag är precis lagom om jag får bestämma det själv :)

Seadn kände hon efter om lillen hade fixerat sig och det hade den gjort. Rumpan kände hon precis vid bröstkorgen så John fick klämma lite han åxå och fick då för första gången klappa rumpan på sitt barn :p kändes roligt :) Sedan så fick han även känna på huvudet - där har han gjort nått som jag själv inte riktigt fått till än - busigt :)
Hjärtat slog bra - lät som en pöjk - tyckte hon och magen ser ju ut som en pojkmage och blablabla.. men vi har lärt oss att det inte alltid stämmer! Så!! :)
Nåja, Lotta hade några fina råd att ge till oss som par men även som förälder, inget man kan bygga på men åtminstone något.. Vi får se vad tiden ger.. Faktum är att manvän helt enkelt får ta sig lite mer i kragen - mer vill jag inte skriva här.


ANNAT

Efter MVC så bar det av till mormor & morfar på mat. Nått rådjurskött med pasta (då jag fått avsmak för ris sedan jag blev gravid) och stekta kantareller i grädde MUMMA :D
Sedan så var det dax å hoppa in i ett varmt avslappnande bad ÅH SÅ HÄRLIGT DETTA VA!! :) Åh gud så skrämmande att känna sammandragningarna under vatten.. :p Gött att det har lungnat ner sig med detta. Men istället så har jag fruktansvärk ont i rygg och nacke :( Inte haft det än, inte såhär mycket iaf.. Skönt var det att bada och smörja in hela kroppen ordentligt efter det. Det var väl behövligt och gissa om jag kommer fortsätta med det nu under hösten!! ;)

Ja, hemma så slocknade vi runt kl. 22 toro jag.. och imorse kl. 04.00 åkte han till jobbet igen och kommer inte hem förän kl. 21.00.. lång dag. Jag är lite rädd å fejsa helgen. Undrar hur det kommer att bli :s

Jag har en lite aning, men hoppas på att det  INTE blir som vanligt, men risken finns..

Jobbar ju hela helgen igen så, mycket tid till annat har jag då inte.. Är det bra eller dåligt?? :s

Imorgon skulle vi väl kanske göra något tillsammans svamla han om innan han somna, men mer fick jag inte veta.. Slutar väl med att han deckar i soffan runt nio och jag sitter klarvaken och frustrerad bredvid, vaken till 2 på natten..

Haha

Tragiskt!

Nej, nu får jag ta tag i dagen - eller det som är kvar..
Är riktigt DOWN vettni :(
Gött å komma bort å åka till mamma nästa helg! Kanske stannar där ett tag.. eller?? Humm.. Vet inte..
Hur ska jag göra??
Jag vet inte :(

Nej - upp med hakan! Får rådge med fisen om vad den tycker ;)

Ha en bra daaag /SanjaLilli


Kommentarer
Sanja

Bedrövligt med alla stav och skriv fel.. Men så är det när man skriver fort och ej kollar igenom en gång till! :p

2010-09-23 @ 13:38:19
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0