måla, mysa & Utfrågningen på TV4

nu var det dax å måla ramarna till älsklingens rum. Det är gamla ramar jag hittade lite varstans i husets alla hörn och dom går jätte bra att använda och måla istället för att köpa nya. Skall sätta in ultraljudsbilderna och sedan nått kort på magen. Min mage i gips skall åxå upp på väggen :) Kommer bli skit snyggt! ;) Ha då passat på att måla kökshyllan me :)



Nu blir det myys i soffan med kvällsmackor, då jag är vrålhungrig igen :p Skulle sett på IDOL. Det gick sådär eftersom vi inte har någon mottagning med denna dumma BOXER boxen. Bara bajjs och jag vill ha MIN VIA SAT! Men den kommer till veckan ;)
Så nu får det bli Utfrågningen med massa intressant för bland annat unga arbetslösa! Men herre gud så rosa alla är klädda idag :p Men Maud är ju alltid det, lilla skruttan ;) Dags å börja diskutera olika åsikter snart! Rösta! Har du ingen politisk åsikt så rösta åtminstånde blankt.
Så många klagar men vill ändå inte rösta..
På söndag gäller det!

Röstar jag inte så tillåter jag andra människor att bestämma över min framtid!

Vill jag det? NEJ!

Gó Kväll/ SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0