målat fisens rum

Idag har jag äntligen fått börja måla listerna i lillens rum :D
Somnade runt 7 imorse och sov till 11 tror jag - hela 4 timmar var fisen knäpptyst så jag kunde sova.. Har ju en liten aning om hur det kommer att bli när den väl kommit ut.. :p Men det får man bara stå ut med helt enkelt! ;)
Jo - listerna är målade en gång och skall torka tills imorgon. Får se om jag hinner måla något före jobbet eller om jag tar det till veckan istället?!? Jobbar ju heeela helgen igen..! Det märks :) Sen så kommer John hem ikväll :D Wiiiiieeee Och då hoppas jag att vi bara kan ta och gosa in oss i soffan hela kvällen <3 man kan ju alltid hoppas..

Skall snart ta mig en tur till brevlådan och hämta posten. Sen så får det bli lite Nätshopping ;) Känner att jag är sugen på lite smått till smått <3

Tjohäj/ SanjaLilli


Kommentarer
emma larsson

Naww, va kul :) Måste ju komma och se vart ni bor snart, blir så sur på mig sj att jag aldrig kommer, man har ju så mycke på gång hela tiden :/ Men nu är de dags snart tycker ja :) Innan jul i alla fall :) När va de du skulle ha nu igen? Älskar dig gumman, du är en riktig vän bara så du vet.... Puss puss

2010-09-09 @ 19:03:42
URL: http://krinlan.bloggplatsen.se
Sanja

Åh Emma vad jag blir tårögd <3

Ja, vi har mycket på gång hela tiden, du och jag . Vet hur det är att alltid vilja åka och hälsa på men det blir bara aldrig av.. :/ MEN jag tänker ALLTID på er och hoppas dagen då vi ÄNTLIGEN får umgås igen, kommer snart! :)

Ni är alltid välkomna hit när ni väl kommer ;)

Lika mycket som vi hos er :)

Saknar och Älskar Din min Vän <3

Ta hand om Dig & din familj <3

2010-09-09 @ 23:13:51
URL: http://sanjalilli.blogg.se/
Linnea

Ohj! Jag har inte skickat paketet än! Oj vad du måste vara nyfiken! Uschdå. Skal se om jag hinner med det i början på nästa vecka! Kramaar

2010-09-10 @ 08:57:15
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Anonym

Ja, jag är rätt så nyfiken ska du veta!

Men den som väntar på nått gott.. :)

Men det är ju ingen fara, gör det när du hinner :)

Kram!

2010-09-10 @ 14:10:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0