Nu känns det att man gått ett tag!

Har sovit dåligt dom sista nätterna. Har i det hela haft sammandragningar varannan timme och det i 3 dagar.. KONSTANT! Vissa känns mer, vissa mindre.. Men det är extremt jobbigt på nätterna när man inte får sova ordentligt.. Är väldig tacksam för amningskudden jag fick av min underbara mamma, den ÄR verkligen guld värd och så himla go att ha i sängen. Avlastar rygg och bäckenet så grymt mycket så det är helt otroligt! TACK mammsen <3 Annars så är det ju ganska livat där inne i magen också så är det inte sammandragningarna så är det fisen själv som håller mig vaken om nätterna :p Men det går över till slut och det vill ju ändå vara till för nått bra :) Tid att sova får jag när jag är gammal ;)
Lille pysen få hålla på precis så mycket den vill där inne <3
Tungt har det blivit också. Magen är stor och har sjunkit en deloch ryggen börjar värka då och då. Järnvärdet har gått ner så jag får nu äta järntabletter Niferex för mig och lite extra med kalcium för lillens tänder.



Denna helgen annars stog det röjning på schemat - igen! Denna gången på plan 2 och jag höll mig så långt bort ifrån kaoset som möjligt!! Nämligen på jobbet ;) Det har ju varit skönt att komma ut och jobba igen, men det är då rätt så ansträngande faktiskt! Att stå upp så länge är inget jag föredrar, och sitta ner och se ut som ett frågetecken i ryggen är varken fint eller bekvämt.. men det har gått bra :) Arbetskläderna passar absolut inte längre och det ser rätt så oproffsigt ut med en skjorta som har blivit för kort och inte går att knäppa hela vägen ner. Och västen har jag hängt på kroken för länge sedan :p

Nåja. Nu har dom iaf slängt ut den gamla soffan, som btw var över 25 år gammal (!!) och städat ur skåp och garderober här så ikväll har vi varit i det gamla huset och hämtat våran soffa, fåtöljerna och några filtar, kuddar och kläder.
Nu skall jag gå och mysa i soffan och invänta en ny vecka - imorgon går vi nämligen in i vecka 29! :D
Då är det la bara 11 veckor kvar senna :) tihi

PussPuss/SanjaLilli


Kommentarer
www.travel-in-uzbekistan.com

Good article. Very well written

2013-03-15 @ 07:11:00
URL: http://travel-in-uzbekistan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0