hinner inte med - men det gör inget :)

Har idag sovit otrolig länge!! Men det behövdes kände jag! Har jobbat igår och sedan skyndat mig hem, ätit och duschat och rusit iväg med John till MVC igen.. Efter det handlade vi lite (ganska stressigt) och hemma igen var det matlagningen som väntade. Jag försökte att ta det mesta med ro, men det känns ju alltid efteråt att man gjort för mycket .. Så på kvällen såg jag på tv en stund  efter h´jag skrev min blogg och myste med lillen i magen och John somnade i mitt knä <3
Kunde inte somna sedan eftersom fisen tyckte att den skulle ha partaj där inne i magen så jag fick väl ingen blund förän runt 2 inatt :/
Det tog kroppen ut för genom att sova läääääänge idag ;)

Hur som helst så hann jag ju aldrig måla listerna på rummet idag, tyvärr. Men vad gör det? Säger jag till mig då!
Finns en dag imorgon åxå - och då är jag ledig så det får vi satsa på istället :D

Har ätit frukost ute i solen idag - HÄRLIGT att kunna njuta av den (än så länge)
Har en riktig fin idé hur jag vill göra om ingången lite grann på utsidan, men det tar vi till våren när snön har smält, vi bott här ett tag och fisen fått bli lite större <3

Nu blir det en liten promenix och hämta posten före vi åker in till stan - ha en underbar dag folket :)



/ SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0