helgen i korta drag.. del 3

Söndag


idag kallade jobbet igen, 9.30 - 14.00! Och det var det. Fick skjuts av J imorse då han skulle fixa lite med bilen och byta till vinterdäck så det är gjort nu när jag skall ner till GBG och hälsa på CarroBarro under veckan och  sedan ska jag ju åka till mor till helgen!! <3

Träffade söta M på jobbet som ju ska ha 3 veckor före mej och det var så roligt att få se hennes fiina mage :) Vi skall gå samma föräldragrupper så det kommer bli sååå mysigt :) Längtar tills man får träffa och prata med andra i samma situation :)
Andra blivande föräldrar!
På torsdag gäller det!! ;)

Sen skulle jag ju bli hämtad efter jobbet meeeen, sen blev han när han skulle hämta mig kl 14. Ovanligt för honom faktiskt, var i Knäm när jag slutade så jag fick gå upp till Spa och vila mig lite i Aqua Scapen :) !
Tack Jenny!! :)
Jag somnade så klart där i och J fick vänta hela 20 minuter innan jag vaknade och kom ut :p så är det när man bara har EN bil, men det blir andra tider snart! Saaben är ju förhoppningsvis klar snart för besiktning så då får jag min alldeles egen nya bil!!!" :D

Efter jobbet blev det då in till coop och handla lite inför veckan så jag inte behöver handla och släpa maten själv :) Så go han kan va ibland :)

Pratade lite om förlossning och allt runtikring imorse och jag börjar bli mer och mer nervös :s
Ja, kommer tid kommer den ut - oavsett..!
Mer om detta i ett annat inlägg ;) Idag går vi in i vecka 32!! :D

Jobbhelgen har satt sina spår!! Pjuhh..

/ SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0