helgen i korta drag.. del 2

Lördag



jaaa, då försov jag mej något till jobbet, men deeet är smällar man får ta :p Har jobbat till kl1 5 å sen blev det vipps hem och duscha.. tänke jag..
När
jag kom hem så låg det en vägg och en dörrkarm precis utanför ingången.. humm??  Ja, killarna hade börjat riva ut halva huset och skulle in med en ny panna.. Jo, bäst jag skyndar mej in och duschar, slänger i mig mat och drar iväg på jobb igen!! Och så blev det. Halv sju var jag på plats igen för att åter igen passa små fisonger ;)

Dom var allt så snalla så och kvällen blev lååååång den med.. fick lite sällskap av J under kvällen så det var helt ok :) tror att vi var hemma mellan två, halv tre någon gång, men det var det värt ;)
Tipskassan klirrade gott när jag kom hem och det gillar vi skarpt!!
:D

14 timmar gjorde fröken idag, och det var SLITSAMT!!

/SanjaLilli




















mina fisiga finner - som plötsligt kom upp i vecka 26 tror jag - har börjat ta farväl!! :D Detta gillas otroligt skarpt!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0