härlig höstmorgon

*

Vaknade av att jag fick en fot upp i revbenen och magen började kurra, i bröstkorgen!! Häftigt hur organen har flyttats :p hehe
Imorse tog vi (Fisen, Katten Tudor, Tiffy och Jag) oss en fin långpromenad till andra sidan bäcken :) Måste bara medge att Tudor aldrig går längre än till parkeringen, vissa gånger även till ladugården (ca. 200 m från huset!) men att han följde med imorse var både förvånande och fa ntastiskt :) Skönt å ha någon som följer ens fotspår och den andre skutter några meter framför och nosar runt i kornet :) Bara helt underbar väder idag och det njöt vi av, alla 4 tror jag ;)

Efter det åt vi frukost, slängde in en tvätt och målade färdigt på fisens rum :) Nu är det klart att börja ställa in möblerna :) Men det får jag vänta med tills John kommer hem på Torsdag igen.. Hoppas han hinner göra det iaf, annars blir jag deprimerad! Har gått och väntat på att få färdigt rummet sååå länge.. Och aldrig blir det någonting gjort. Nåja, så är det när man inte får bestämma själv, fast man faktiskt ibland gärna vill strunta i alla andras åsikter och tider och bara köra sitt eget race! Men det vore egoistiskt..
Hade kanske vart nyttigt å slå näven på bordet ibland, men jag är inte den personen längre.. Vet inte vad som har hänt. Någon har tagit ifrån mig min självsäkerhet..
Känns som om Vulkanen kommer att explodera någon vacker dag - förr eller senare!

I eftermiddag kommer svärmor på kaffe/ te så jag får återgå till husmorssysselsättningen så jag hinner med allt jag hade tänk å göra idag.


Höres senare ;)
SanjaLilli



*Blomman är en lite egen "Praktklocka" som jag sått och dratt upp helt själv :) Den betyder så mycket för mig och är dessutom jätte fin! En tacksam blomma :) Stenen har jag målat själv, ska va en katt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0