Göteborg, Carro♥ & IKEA

Idag har "lille plutten" & jag varit i Gbg och hälsat på söta Carro som ju är hemma i sverige på besök :) Har inte varit det lättaste att komma iväg kan jag lova då jag av sammandragningar och en livlig liten sak knappt fick någon sömn inatt.. :/ Men till slut så hamna jag allt i Hisinge, haha.. Tänk att jag har kört till stora staden, helt själv :p Jag, storstadsflickan som gått och blivit bonde ^^ jaja.. Pannkakor fixade tjejjen till oss när jag kom och det var gott med mat och MÄTT BLEV JAG!! ;D Hjärtat ska väl dra utomlands för en längre tid efter nyår så det kommer bli tråkigt att inte kunna ses mer :/ men man kanske kan rava iväg sig över atlanten nån gång??!?! ;D Vi får se :p Kul har det vart att ses igen iaf ♥

Ja, sedan blev det en finfin tur genom IKEA och jag fick handlat lite mer grejer till fisen min ♥ Eftersom jag inte får sova ikväll heller så bestämde jag mig sedan för att sätta upp allting ikväll och det blev såååå otroligt fint alltihop så det kan inte bli November fort nog tycker jag :D Men om möbleringen skall vara precis så får jag tänka över en gång till.. ;) Fick även packad BB-väskan nu och det enda som fattas ääääär? nappen :p JAG VÄGRAR ANVÄNDA NAPP till älsklingen, men jag får ju köpa en utifall att.. Jojo..

Imorgon så är det jobb igen, eftermiddag då så det är skönt att kunna vara vaken den här natten också med ett gott sammvete. Tänk om jag hade börjat tidigt och hade behövt tvinga mej att sova, hur ska detta gå när man inte FÅR sova, men gärna VILL sova.. Jag är sååå trött! Men någon annan är då inte det - aldrig, känns det som :p hehe



Ai djast löv CarrosMammas KÖK ;p
Magen puter och linnet är för kort.. Men jag får på mig mina vanliga kläder iaf - inte illa det. Bara gått upp 6 kilo!! ;) Nej, Kappan fick jag ju inte knäppt :/ menmen :p tihi

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0