flyttaaaa

Har efter jobbet fått hemmagjort pizza :) Det var värst vad man blir bortskämd helt plötsligt ;) Alf stannade till maten, strax efter det kikade även Alex in en snabbis innan vi for iväg till Huset på Valex och killarna började fortsätta snickta.
Själv så gömde jag mig på övervåningen, röjde ur gardrober och packade ihop kläder i sovrummet. Nu står allting klart i kartonger och påsar för avhämtning till Gården :) Det får John sköta !! Gött å ha detta ÄNTLIGEN gjort men det är ändå mycke kvar att flytta.. Köket och tvrummet skall plockas ihop och det lär ta sin lilla tid nu när John veckopendlar. Blir ju inte så mycket gjort för mig :/
Har sååå ont i ryggen med nu. Efter 3 (!) timmars röj och plock så känns det i rygg och höft vill jag lova! Fisen vägrade också ligga still så det gjorde ju inte saken lättare.. :p

Är helt slut och skall lägga mig på soffan och lyssna på en ljudbok, mumsa i mig fyllda oliver (istället för godis) och lösa korsord :) Har även kommit fram till hur jag vill inreda lillens rum nu så kan knappt vänta att måla färdigt allting och börja! :D Kanske blir en tur till IKEA för att komplettera, men det får vi se ;)

Ha en bra kväll allihop, nu tar jag snart natta :)
Puss Å Krams på Er <3

SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

Hej! Vad skönt att det börjar bli "klart"! Roligt med IKEA. Säg verkligen, verkligen till, så vi kan träffas! Kramar

2010-09-12 @ 18:21:24
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Ja, jag hör av mig så klart! ;)

KRAM!

2010-09-12 @ 21:37:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0