ensam..

natten har varit lång - och jobbig..
mer än hälften gick åt att gråta, gråta sig in i sömnen.

Skall det ha varit sista gången jag kände din varma kropp emot min?
Skall det ha varit sista gången jag hörde ditt hjärta slå - för mig?
Skall det ha varit sista gången Du gav mig, OSS värme, la din hand på magen och kännde ditt barns sparkar?


Otroligt hur många tårar det finns att gråta ut.
Och det var inte alls länge sedan man gick igenom samma våta nätter med att bara gråta när Din far gick bort i Juni..

Tidigt åkte Du till jobbet, till Alingsås så jag är själv hemma fram till torsdag igen.
Det kanske är det vi behöver, kanske inte..

På onsdag står ett besök hos MVC på tur igen.. Det återstår att se om vi går dit tillsammans
Hade varit skönt att ha Dig med oss, John!
Lotta kanske har några goda råd att ge kring allt detta..
Vem vet..

Jag känner mig så tom, tommare än tom :(
Fisen har inte gett ett ljud ifrån sig sedan igår kväll..
Den kanske känner på sig att det är något tråkigt som hänt?
Vem vet..
Hoppas den mår bra bara, vår lille älskling!

Jag förstår inte riktigt än vad som har hänt, hur det kunde bli såhär..
Jag har inget svar att ge, är bara helt förkrossad och vill inte att det ska va såhär!
Jag vill ha Dig hos mig!

Vi hade ändå en rätt OK helg tillsammans, bättre än alla andra helger - lite struligt och lite, väldigt lite tid tillsammans (som vanligt!) men vi hade det mysigt dom få få timmarna vi kunde vara tillsammans, själva!

Det kanske inte var nog med tid ändå?!

Vi som hade planerat att åka bort en helg
I mitten av Oktober skulle vi ta oss en liten MINIsemester till Larvik i Norge.
Hotellet är iofs bokat men det går ju att avboka..

Eller ska vi ta den helgen och prata ut - hitta tillbaka till varandra??

Jag vet inte, jag vet ingenting!


* Jag vet att jag älskar Dig, John - så oändligt mycket!!
Jag vill inte vara utan Dig - aldrig
Jag vill att vi ska vara tillsammans! Fan, vi ska få en liten om bara några veckor.



* Vad har den gjort för ont attden inte ska få mamma och pappa tillsammans??

Åh, så dåligt samvete jag har :(

Hela morgonnen gick åt till att sitta i fisens rum och tänka och fundera över framtiden..

Om det nu blir som det ser ut att det gör, hur skall vi då lösa allt det praktiska??
Jag vill inte lämna Dig och/ eller Gården! Jag vill ju bo här, tillsammans med Dig!

Jag vill inte ha något eget, mamma och pappaveckor, delade hem.. NEJ!
Jag vill ha Dig, hos mig!

Men det spelar inte så stor roll vad jag vill, vi måste ju båda vilja nå samma mål

* Jag är krossad

* Jag är ensam

* Jag orkar inte


Du är saknad - mitt hjärta blöder
Du, bara Du


Jag älskar Dig, John

Jag älskar Dig, av hela mitt hjärta!










Kommentarer
Frida Edberg

Hej tjejen! Har läst din blogg några dar nu, ååå va jag lider med dig! Jag vet ju inte alls vad som hänt eller något alls om saker runt dig i övrigt men jag hoppas du har många bra vänner som står dig nära och kommer till dig dag som natt när du behöver stöd. Om du behöver skriva av dig eller vill ha stöd så finns jag för dig tjejen, maila mig bara eller fb. ringa kan du göra när hellst du behöver ett jour nummer ;-) 0708870080

take care och ta hand om dig riktigt bra!

omge dig bara med folk som ger energi (inga energitjuvar) stor kram te dig // Frida Edberg

2010-09-20 @ 16:20:10
Johanna

Åhhh... fy! Jäklar alltså. Det här verkar helt sjukt.



Jag hoppas att ni kan lösa det tillsammans, och tänka på att det är en speciell period nu när man inte riktigt tänker rationellt. :( Höggravid.



Håller tummarna för er!



Kram

2010-09-20 @ 16:40:24
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Linda

Det är så hemskt när något sånt händer. :/ Och när ni nu väntar barn. Var stark, du kommer klara det! Vet inte vad jag skall säga, men tänker på dig! Kramar om

2010-09-20 @ 19:38:27
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Linnea

Många varma kramar från oss <3

2010-09-20 @ 20:38:22
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Tack Alla ni! Det värmer! Kram

2010-09-21 @ 02:21:35
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0