Buzzador

Har får någon månad sedan blivit en "Buzzador" genom min kompis Emma i Sunne <3
Tänkte att det lät spännande att prova på lite olika nya saker.
Eftersom det sedan stog attdet kan dröja innan man kan komma med i en kampanj och bli en testperson så var det inget jag gick och väntade på - men NU!
Jag har precis fått en inbjudan till en kampanj och det återstår att se om man blir antagen :) Skulle vara kul iaf och sedan så at det bara att blogga om det man har provat så det ryker om tangentbordet :D


 

 

Vad är Buzzador?

Let me explain:

Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin ärliga uppfattning om produkter eller tjänster.

 

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är PinkCupCake):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=PinkCupCake

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=PinkCupCake&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=PinkCupCake&lang=SE

Prova ni. Det kostar inget och är bara kul :) Förutsättning är att ni är öppna och nyfikna på att testa nytt och berätta om det så klart. Men svårt är det inte ;)

Fråga om det är nått ni undrar över ;)

Pöss/ SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0