avkoppling

Har blivit fruktansvärt hungrig på den senaste tiden!! Magen KURRAR mitt i natten/ tidig morgon och det har den gjort i ca 3 dagar nu. Är riktigt glad över det för jag har inte kännt den där HUNGERKÄNSLAN på över ett halvår ju :/ Den var väl senast i Januari, det måste det ha varit..
Ja, nu behöver ju skrutten mera näring åxå så det är bara att äta när man känner att det kurrar :) MEN det måste ju vara riktig mat! inga godis eller andra snaskiga godsaker!! ;)

Igår kom ju svärmor förbi precis när jag skulle äta mat :) En gryta med ravioli MUMMA! Hon tog sig en kopp kaffe så länge, sedan drog vi igång och hon hjälpte mig med massa saker :) plockade lite och fick till slut satt upp hyllan på väggen! GÖTT!! Den var bannemej inte lätt att få in skrivarna i den där timmerväggen må jag säga - UTAN borrmaskin ;) haha Mennu sitter den på plats <3 Idag hade jag tänkt mig att lyfta lite tungt och hämta hit Skötbordet som står kvar i huset på Valex! Men först blir det massa mat och ligga deg i soffan!

Var nog första gången på jäääävligt länge som jag verkligen njöt av en ensam kväll framför tvn åxå! Trodde det skulle bli jätte jobbigt utan älskling, men det gick utmärkt att själv få bestämma när och hur jag sätter mig i soffan, med mina kvällsmackor, juice, te och en varm och go filt över mig <3
Slocknade såklart där med en gång men släpade mig till sängen runt 4 imorse :p men fatta va härligt det va alltså! :)
Kommer att njuta lite mer av min egentid nu tror jag! :) Det behöver jag


SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0