Aggressive Chill 2011

I somras så missade ju jag - så klart - Agressiv Chill!! Vilket jag fortfarande är väldigt irriterad över!! Ja, även Dead By April kunde jag slänga under soffan.. :/
Hade ju varit riktigt skoj om jag hade hunnit med det innan fisen kommer. Sedan blir det ju inte så där jätte lätt att hitta på sånt när den är här. Nej, år 2010 fick bli Aggressiv-lös :(

Men det får vi planera in nu BECAUSE:

ON TOUR

30 JAN - Garvaren, Ljungby
/Support to MUSTASCH
31 JAN - Baltiska Hallen, Malmö
/Support to MUSTASCH
11 FEB - Harry B James, Sthml
12 FEB - Club Wasteland, Gävle
27 FEB - Skagerack, Strömstad
24 April - Backstage Rock Bar, Trollhättan
8-10 JUL - Getaway Rock Festival

Weeehooo :D

http://www.aggressivechill.com/


Gissa OM jag ska dit?! JA! Och vem vill passa min lille älskling då? Vet ej, men någon lycklig lottad får det bli ;)

JAG VILL VERKLIGEN DIT!!

Gaaaaaah!! ;D
Tihi :)


/SanjaLilli


Kommentarer
MalinG

Jag vill passa<3

2010-09-22 @ 21:36:55
Sanja

Då bokar jag in dig! Glöm ej detta :)

:) :) :) :) :)

2010-09-23 @ 12:27:19
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0