♥♥Winterwonderland♥♥

Det snöade igår..


Nu ligger snön kvar över Gården sedan i torsdags. Mysigt är det men jag har inte alls räknat med att ta fram mina vinterkläder redan.. Dom passar ju inte ens och jag har hela tiden varit inställd på att när snön ligger på backen så ligger fisen i vaggan.. Men vaggan är fortfarande tom, hehe :p
Jag ska verkligen försöka att få gjort det allra sista idag! Tvätta åkpåsen och städa ur/ bädda vaggan. Skönt att verkligan ha ALLTING gjort. Har börjat få värkar igen. Ganska oregelbundna men rätt så starka. Kunde knappt sova så jag bara låg och vred mig hela natten och emellanåt var korsordstidningen en bra vän :)
Är så trött nu så jag skulle kunna lägga mig i soffan en stund men då skulle jag nog sova bort hela dagen..

Som igår..
Åkte till Flöghult. Hanna, barnen och jag skulle åka till Karin och Ronja en sväng men det blev inget så vi var hos Hanna istället och lekte i snön :)
Ja precis, VI lekte i snön! Snögubben gick sönder med en gång, men det tyckte Felix var bara kul :) Varför är det alltid vi vuxnar som har det roligast när det egentligen är ungarna som ska ha kul :p  Ett mysterium, haha :)

Jag la mig i soffan en stund efter vi hade fikat med barnen, Karin & Kicki och Linnéa hade fått välling och lagt sig.. Jag sov bort 2(!) timmar.. sen var det bara att stiga upp och mummsa i sig Tacos :) John kom också efter jobbet så det var faktiskt en riktig mysig fredag kväll :) dock kallade plikten i ladugården kl. 19 så det var bara att åka hem och mata djuren då.. Inte jag då - jag är lat!!


också igår kväll..
Nu sitter jag med en katt i nacken och funderar över om det är den jag vill behålla eller den andra.. inte lätt när dom är så gosiga. Men snart är dom redo att ges bort.
Nu blir det fika hos Lars!

Herrå


/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0