veckans slut..

brukar ju ändå vara nått att se fram emot, men nu för tiden betyder det bara stress, "hinner inte med någonting", städa bort helgens stök och svimma i soffan av trötthet.. Usch vad jag har tröttnat på det!! Ikväll skulle ändå bli en lugn kväll med bingolotto och eller film.. MEN IKKE!! "Skulle bara ge djuren mat" - MEN det är aldrig barabara när man bor och har det såhär.. Vattnet har frusit ute så där fick det mocklas både idag och igår.. sen så var det inte bara att mata djuren utan det skulle fyllas på i silon - nej, i båda, jaaaaa.. klockan gick och jag, som bara skulle gå ut och kika varför det tog så lång tid (just idag igen) så blev jag ju kvar och hjälpte till.. DUMMT!! Har så ont i ryggen nu och det känns som om någon drar isär mitt bäcken så det bara skriker om det!! Men jaja.. Fick isolerat vattenledningarna iaf - nått provisoriskt.. haha :p måste nästan ta kort påt och visa er ^^ haha.. Sen så låg det massa massa kött kvar i matkällaren sedan lördag förmiddag, som tydligen ingen ville ta hand om eller ens var intresserad av att få in i frysen så då fick det bli att kleta med detta istället för att umgås den sista kvällen på veckan.. man kan säga såhär - en är van - medans J städade bort efter lördagens byggaktion..

Hade inte heller ätit något sedan frukost kom jag på, inte J heller eftersom vi båda höll igång med allt och inget hela dagen så det fick bli lite fuskigt mat - pulvermos, stekt bacon och spenat i grädde MUMS ;)

Ja, har blivit klar för en dryg halv timme sedan och nu får jag försöka släpa upp mannen i sängen! Han har nämligen deckat i soffan - IGEN!! En helt normal kväll för oss då.. Kul - NOT!! Stackarn får ju gå upp och åka till jobbet om fem timmar igen.. Ha kan inte vara pigg om dagarna min lilla älskling :/  Mjoo, nu blir det sänga!!


Gonatt allesammans
/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0