Underbar feedback

Hej alla! :D
Har efter min dagliga promenad slagit mig ner framför datorn en stund innan tvätten skall hängas upp och hittade en otrolig fin blogg! Inte nog med det så hade bloggerskan varit och haft det jätte mysigt här på hotellet i Strömstad

och blivit jätte nöjd :) Så jag är bara TVUNGEN att länka till hennes blogg och visa er detta, och så klart tacka för den finfiina feedbacken vi fått genom detta :) för er som inte vet så är detta mitt jobb, eller har varit fram tills September. Saknar jobbet jätte mycket, men snartsnart skall jag få min lille bebis och då är det annat att tänka på :)

♥Bloggen

♥Buffén

♥Bilder

Ha en underbar dag alla
/SanjaLilli


Kommentarer
Kristine

Men Oj vad du är gullig!! TACK för den gulliga kommentaren i min blogg, å tack för länken från din blogg! :-)



Vi hade det verkligen UNDERBART därborta på ditt jobb :-) Vi bodde lördag till söndag, men nästa gång vi åker dit ska vi bo där hela helgen (fred-sönd) så vi hinner slappa och ta igen oss ännu mer. Kan tänka mig att det är underbart där borta på sommaren, sitta i mojito bar och dricka lite drinkar!! :-) Men det jag längtar mest tillbaka till är ju såklart MATEN & buffén ;-)



Ha en toppenfin vecka, å du, va spännande med en bebis i magen, stort lycka till! :-)

Kram Kristine

2010-10-25 @ 20:47:20
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0