Tårta & filmkväll

har idag varit jätte duktig och varit med J ute i ladugården från 16.30 till 19.00 och hjälpt till allt jag kunde: matat kossorna, fyllt kärrorna med mat och sedan fick vi flyttat den vildaste av alla tjurar in i en egen box längst in så att hans "boxskompis" får vara lite ifred och vila då den andre är väääldigt bockigt av sig och alltid ska bråka med sina horn..! Så, mycket gjort! :)

Sedan kom Becka & Tias på lite tårta och te. Fick även en, njaa, 2 fina presenter ;) TAACK ! :D Bilder på dom lägger jag ut imorgon. Är lite för sent nu..

Efter kvällsfikat blev det film på TV4+ och lite socialt med chips, popcorn och choklad
- MUMMS :D

Ja, och imorgon/ idag är då den stora dagen kommen - ♥ jag fyller 22 år!!
31. Oktober HALLOWEEN!! :D
Vi sätter ju tillbaka tiden inatt så jag vet inte riktigt när jag får gratta mig, hehe :p

Undra vad dagen har att erbjuda ;)

Skall ju måla magen och även gipsa den en andra gång så mer är inte planerad :) Har även fått post av mormor ifrån tyskland och sedan ringde mamma och undrade om jag var med på en tripp till Berlin i Januari, men det får jag fundera över ett tag.. Har ju ändå en fyfödd med mig då..

Såså
Hoppas jag får sova inatt.. Värkarna har pendlat in sig från all ifrån 15 - 3 minuters mellanrum istället för 1-2 ggr i timmen.. :s
Men jag åker inte in förrän det verkligen känns nu!!

Gonatt folkens :)
/SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

Grattis grattis igen lilla mamman! ^^

2010-10-31 @ 17:10:44
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0