Söndag kväll i Gunnarskog

Efter denna underbara långa dagen på tivolit i stan så bar det iväg mot Aschtan i Gunnarskog, hem till söta E. På vägen dit plockade jag upp A som jag inte heller hade träffat på sisådär 2 år.. Har varit helt underbart att träffa dom två igen efter så många år :D Helt otroligt att det gått så lång tid sen sist och att det ändå kändes som igår när vi satt och fikade.. :) E hade gjort iordning gottigtoch vi satt och tjööta läänge :) Tiden bafra rann iväg och runt tio begav jag mig hem (dit jag bor för tillfället..) efter att vi tog lite lallokort på oss själva :p
¨









Mina älskade <3


/SanjaLilli


Kommentarer
Anonym

Va fina ni är!! :)

//Emma i aschtan ;)

2010-10-04 @ 10:43:39
Sanja

Tack söt :)

2010-10-05 @ 00:47:21
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0