slö måndag & sunne

Sanja har inte fått mycket sömn inatt heller.. Det är väl bara att vänja sig vid att man nästan vänt på dygnet nu, hehe. Mamma kom tidigt och vi satt och pratade om allt och inget, åt frukost och städade lite.. Det känndes som att jag åt allt jag bara kom åt och jag åt mig runt i köket i en dryg timme!! Fyy så mätt jag var och så dåååålig jag mådde, hehe :p Sååå då åkte mammsen hem runt lunch igen och då var det bara som att någon slängde en klubba i huvudet på mig!! Kännde mig såå himla trött och slö så jag visste inte vart jag skulle ta vägen :p har inte varit så trött sedan i fredags och det blir bara värre!! Har slarvat med järntillskottet så det är väl därför jag är så trött :/ jaja

Jag kom till slut iväg till Sunne och det var en dryg biltur, men desto roligare när jag väl kom fram :D Första stoppet var hos Milla och det var hur kul som helst att få träffa och prata med henne igen :) Barnen har ju blivit sååå stora och snart får jag en egen liten plutt att visa upp, hehe :)
Efter det gick jag över till Emma på Te och kål :D haha :p   Så stor lillkillen har blivit och sååå söt han e :D helt otroligt så fort tiden går.. :s Blev väl där och tjöötad lite om graviditet och förlossning och det känndes skönt att få höra den osminkade sanningen av en vän än att få en fin förpackad berättelse om guds skapelse av barnmorskor och internetsidor/ texter :p haha

Nu är klockan mycket och jag ska försöka sova lite.. OM JAG FÅR!! ;) Imorgon kanske vi åker till Sunne igen för lite mer tjöööööt ;) hihi

Natti
/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0