Saaben på verkstan..

.. och jag är hemma med magont och värkar :(
Har jag lyckats med att få magsjukan med nu eller är jag bara allmänt slapp?? Humm.. Hade ju tänkt mig att sätta mig ner i verkstadens Väntrum, men eftersom det skulle ta 2-4 timmar och jag har fruktansvärt ont av värkar (eller vad det nu ska va) så lånade jag en av deras bilar och åkte hem! Cool liten Opel må jag säga!! ;D Det får vara värt dom 300kr!! Skall strax lägga mig och vila i soffan.

J har blivit lite bättre men är inte på topp än.. Han har feber och är blek :( Ändå ska han mata djuren själv ikväll.. ska försöka hjälpa han lite iaf! Stönig som han är har han åkt på jobb idag också. 2 timmar senare, men ändå.. jaja, han får ju bestämma själv :)

Har lagt ut lite smått & Gott (Julpynt etc..) på tradera, hehe :) Har tröttnat på en del men det är inget att slänga ju. Vore synd bara. Sedan har jag packat ett litet paket som jag skall skicka till en kompis i tyskland idag. Hon fyllde år i helgen. Ska bli spännande vad hon tycker om innehållet ;)

Nu slocknar jag snart..
En liten tupplurilur, JA TACK :)

Höres senare
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0