MVC

Igår (torsdag) har vi vart på MVC och lyssnat på fisens hjärtslag, kollat blodvärdet och min vikt.. Allt var bra. Fisen mådde bra och ligger uppochner - som den har gjort i några veckor redan så det kan ju i stort sett hända när som..
Fixerat tror jag många vill höra/ läsa
;) blodvärdet hade gått upp till det normala igen -bara genom att ÄTA mat med mycket järn! Glöm alla tabletter, haha
Vikten.. 9(!) kilo har jag gått upp sedan inskrivningen och det var inte mycket tyckte Lotta, men jag tycker att PJUHH, måste jag gå ner allt detta igen??

Men näääh, först och främst väger ju fisen och allt inne där dryga 7 kilo så mer är 2 har jag inte lagt på mig och det finns ju faktiskt ett syfte i att kvinna lägger på sig extrakilon!! Det ska ammas och det kräver energi, det faktumet ATT man ska kunna ta hand om en liten bebis efter förlossningen är ju rätt energikrävande i sig och tid/ ork till att laga mat finns väl inte direkt så det är bra med lite reserver runt kroppen ;) Men man får ju inte falla i ett lathål och alltid skylla på att "Jag är gravid"  , eller  "Jag ammar!"

Så det så..

Efter MVC så åt vi lunch på matbolaget och köpte därefter godis och.. SNUS -.- blääh att han inte kan sluta med detta!! :( Jojo
Hallonbladste inhandlades åxå eftersom mitt tatt slut och det var verkligen inte lätt att få tag här i lilla Strömstad!! 4 Hälsobutiker och bara en enda som säljer det?!?! Hmm...

Kvällen tillbringade vi framför TVn, eller ja, jag zappade runt och J låg och sov typ.. hihi och det började snöa!! :p

/SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

Mysigt att ni fått vara ihop idag.. Mhh.. Blir spännande nu framåt! Kan den inte bara komma ut! XD Kramar - Trevlig helg.

2010-10-22 @ 23:04:13
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Ja, det vra riktigt mysigt och det kändes som om vi va nykär i varann på nått sätt ;)

Trevlig helg du med :)

och många styrkekramar!

2010-10-23 @ 11:48:33
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0