misslyckad

besiktningen gick inte så bra som vi trodde.. Handbromsen var "oduglig" ahaa..
Då svängde jag förbi SAAB och hörde vad som skulle åtgärdas, vad kostnaden blive för detta och NÄR man kunde komma in och kolla på detta.
Men, herren på besiktningen talade ju aldrig om för mig VAD som var fel.. typiskt..
Inte mer än
2500 svenska coronas

skulle det gå på om man lämnade in bilen på SAAB - om 3 veckor..
Ska jag vänta och betala eller chansa och låta någon annan göra det??

Pjuhh.. gillar inte ta såna beslut ju!
Känns ju tryggare och låta en proffs göra jobbet. Då vet man att sakerna bli gjorda på rätt sätt, men då måste man ju betala för detta också..
Vill man fixa det billigt har man på andra sidan ingen garanti OM det blir rätt denna gången och kanske måste ombesikta IGEN..

Jag får tänka över detta medans jag tar en promenix med Tiffy.. :)


godisgrisen dåh :)


J ringde nyss och berättade för mig att han var tvungen att jobba imorgon ändå!!
Han hade blivit lovat att vara ledig torsdag då han skall på kurs på fredag.
Men fredag hade vi bokat Gravidfotografering - så då fick jag flyttat den tiden till imorgon eftersom J ju fick vara ledig..
Men nu måste han ju jobba ändå så allt är bara en stor, jätte stor grytaaa :'(
Vill bara gråta!!
Är så trött på att INGET kan fungare just nu. Allt blir bara paj, plus att jag är trött som en dåre eftersom jag aldrig får sova om nätterna, har värkar och mår allmänt bara P I S S right now!!

När ska man få ha det riktigt bra igen?
HUR ska man göra?
När ska man få leva ett
vanligt Svensson-liv igen??
Utan krångel och motgångar alltså..
Vad ska jag göra??

Jag orkar inte mer.. :(

gud så deppig man kan va då..

/SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

Usch. I hear you girl! Jag vill också ha Svensson-livet! Tror jag... Gosh. Vi borde lipa tillsammans... Kramar!

2010-10-20 @ 16:29:12
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Otroligt hur mycket man kan längta efter "det vanliga livet" ibland..

Fast man egentligen alltid vill vara så "UNIK" och "inte som alla andra" fast vi är ju olika allihop ändå.. ;)

KRAM!

2010-10-20 @ 21:17:44
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0