lördagen

har varit stökig och lite jobbig faktiskt! Trots att mamma & syskonen var här kunde jag varken slappna av eller njuta av denna helgen.. Killarna fick för sig att börja riva och bygga om i huset - OK - men man kunde ju informerat mig innan, eller?? Då hade jag ju haft möjligheten att åka till mamma istället eller bara fly någon annanstans.. Men htt höra på borr såg och se allt stök och byggdamm som lägger sig över soffan och möblerna i vardagsrummet gjorde mig deprimerad och arg!!
Jaja.. ma & jag tog tillfället i akt och lämnade dom små hos J och åkte iväg en stund.. Handlade och pratade lite. Gött att få prata av sig lite, menhjälpa kan hon ju inte heller mycket.. Men det var skönt att få hit mor iaf <3

Eftermiddagen och kvällen stog det bakning på schemat ochdet skulle blivit bullar, men flickorna fick som dom ville ochgjorde var sin kanellängd till slut :p Goda blev dom allt ;)
Sedan så bestämde vi oss för Tacos och det var inte alls fel!! :D Soffmys, godis och levande ljus fick avsluta en mer eller mindre stökigk dag!

Jag ser redan fram emot den städningen som blir kvar efter lördagens jobb men har verkligen go lust å skita i den!! Men vem är det som då få leva i stöket?? Jo - JAG...

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0