last but not least

Föräldragrupp No. 4

.. har varit sådär intressant..
Vi pratade om amning och hur viktig den första tiden efter födseln är (alltså dom första timmarna & dagar)
Inget jag inte visste sen tidigare så den var inte jätte intressant helt enkelt.
Hade hellre varit med förra gången där det handlade om förlossningen, men då låg jag ju själv på förlossningen och blev stoppad, hehe
Lite lustigt faktiskt

När vi kom in på öppna förskolan så blev Lotta lite paff:
"Jag trodde faktiskt att ni hade fått barnet redan. Trodde inte att dom skulle lyckas stoppa dig!"
haha :p Men så var det inte..
Jag känner att det är något på gång igen men kan inte riktigt sätta finger på det.. vi får avvakta och se :)

Förvånande nog så var vi inte alls många på gruppen idag..
5 tjejer och 2 killar (bland annat J) Alltså bara halva gruppen.. Några kanske har tröttnat, andra kanske fått bebis redan?? Vet ej..
Vi passade på att boka en ny tid till MVC med Lotta då vi ju missade den förra veckan också när jag låg inne.
Kom fram till en tid imorgon kl. 14.00
Gravidfotografering är ju kl. 11 så jag hoppas vi hinner!
Det är så svårt att hinna med allt  nu när J är borta under veckan och inte har så mkt tid när han väl är hemma.. myyyycket som skall göras.. :)

Efter gruppen bestämde vi oss för att äta ute igen, som vi brukar efter föräldramöten :)
Det är riktigt mysigt och den timmen unnar vi oss verkligen!! :) Blev intaliensk mat denna gången också och det var lika gott, som vanligt :)

Nu är vi hemma igen och killarna är ute och grejjar med traktorer och matar djuren.. Krånglar alltid!! :/ menmen..
Snart skall jag inleda kvällsmys (med eller utan J) och mummsa i mig en go
Ben&Jerrys Chocolate Fudge Brownie
NomNom :)

Oavsett från att dagen imorrn är rätt så fullspäckad så ska vi även försöka hinna med att flytta lite grejer från det gamla huset och kanske till och med fixa bromsarna på Saaben..
Fredan väntar då en (hel?) dag i Näsinge med H & K :) Ska kolla boet och lite barnkläder ;)
Har säkert glömmt att skriva nått mer men det får bara va :)

Känner mig lite halv krasslig med efter vaccinet igår.. och så lite ont i armen med..


Sov Gott
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0