krasslig,BECK &fattig!

känner mig bara sämre och sämre nu.. har fått i mig lite mat, men inte mycket alls..
vill helst behålla det som är i magen, tack!!
Försöker dricka så mkt som möjligt iaf så man inte får för hög feber!

Var iväg och hämtade Saaben förut och det var inte kul!! Fan så dyrt det blev och då är min shoppingrunda från igår INGENTING emot denna tråkiga utgiften!! Men utan bil är man ganska mobbad ute på landet..
Har lyckats att få besiktning för både Gulfen & Säbben på samma dag också, med PERFEKTA 5 timmars mellanrum så det är jag väldig nöjd över faktiskt!
Sen är nog kontot tomt ett bra tag framöver, men men..

På väg hem hyrde jag med den nya BECK filmen och den var jätte bra! :D



Beck ÄR bra!


Och på söndag fyller jag år och nej, jag har inte fått iväg några inbjudningar ÄN och kommer nog inte hinna med det heller.. Dom som vill komma är som sagt hjärtligt välkomna någon gång under helgen :)
I AM @ HOME! :D


Nu ska jag återgå till soffan & mitt älskade

NattiNatt på Er
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0