Karlstad med Malin!

Har då idag varit iväg med Malin till Karlstad i eftermiddag! Himla roligt att äntligen få träffa henne och magen ;) Allting känns bara så overkligt :p Men snart ska vi bli mammor <3 Tack för en trevlig eftermiddag :)
Och förresten så ångrar jag att jag inte köpte dom dära små tofflorna ;p men jultomten kanske kommer förbi med sånna.. vem vet ;)
Vi tog oss en sväng på Bergvik först. Köpte kläder till bebisen och benvärmare, en kofta och en halsduk till mig själv :) Efter det bar det av till IKEA!! ;) Men det blev bara lite smått och gott för mig för en dryg femhungring, inte dåligt det ;p hehe

Har åxå varit hos Emma och fått lånat en del kläder som hon inte behövde till sin lilla guldklamp längre. Men dom får hon tillbaka så fort min lille älskling har växt ur dom :) Även en Mobil och en hänggunga.. OCH EN BLÖJA  XD  Tack sötnosen <3

Har kört drygt 19 mil idag!! Nästan hem till Strömstad alltså :p Detta var en dyr liten semester i Värmland, Värmland är ett stort Län och tänk alla man skall hinna med att hälsa på!! Rik är jag då inte tyvärr :/ Menmen..

Nått mer som hänt idag?? Njääh, lillen i magen har varit EXTREM lugn och knappt rört sig :s Men det kanske finns såna dagar åxå.. vet ej. Sammandragningarna blir allt hårdare och det har börjat sticka till ordentligt neråt nu varje gång.. Skönt att det kommer igång så småningom kanske :) Jaja, nu blir det nog sängen för oss två :)


Natti/
SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0