jag klarar mig utan gubbe..

IBLAND!! hehe
Ska ju besikta bilen imorgon och kom på att jag kan ju iaf starta plåtburken där ute bara för att lixom.. och vad hände..??
Jo NOTHING, haha
Den hade fullkomligt laddat ur!!
Hmm..
Fick helt enkelt försöka ladda bilen men, VAR är laddaren??

"Den ligger någonstans bakom ladugården vid blandarvagnen.. enligt J !!"
Jah, lätt å hitta...

På med gummistövlarna, ficklampan i handen och en tjock jacka på så begav jag och min trogna vakthund Tiffy oss ut i mörkret, hehe.. jag fann den att till slut.
Nu sitter allting finnt ihopkopplat och får ladda tills imorgon.

Hoppashoppashoppas att den startar imorgon, hehe :p

Känns ju tryggt med en till bil som bara funkar när den själv vill..
Pjuhh.. menmen..
Fixat å klart!
Kan själv! ;)

Nu får vi se resten av HOUSE!


min lilla fisråtta!!

Natta
/SanjnjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0