hick, hick, hick

fisen i magen har en sådan otrolig stark hicka just nu! Känner huvudet långt ner i bäckenet och det känns skumt!! :s DunkDunk mot benet där inne.. Usch så läskigt , hehe :p
Idag har det inte blivit mycket gjort för min del må jag säga.. Har försökt få lite ordning på bloggen och bilder på FB istället.. Vad göra när man är sjuk och inte ens orkar tvätta?? Men soffan eller sängen känns inte heller så frestande eller känndes inte!

Nu vill jag gå ut en sväng och andas lite frisk luft medans Hanna sliter i ladugården. Tiffy åker traktor, lilla sötnosen min :) Katterna har jag börjat låta gå här uppe nu så dom får möta och vänja sig vid alla andra djur här hemma :) 5 galna tokiga kattbusar som härrjar :p Myspys :)
Hickhick.. låter det i magen :) Super så den blir full den lille fisongen där inne ;) nu får jag allt gå ut!
Sedan blir det TE & TV :)
Hoppas man är bättre imorgon!
Hejsvejs
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0