Grattis till alla mina Syskon ♥



Nu har alla tre söta godbitarna fyllt år och blivit ett år äldre!
På söndag är det min tur!


 

Eric fyllde 16 år den 11. Oktober



 

Ronja fyllde 10 år den 13. Oktober




Marit fyllde 8 år idag den 25. Oktober



Lilla Sanja fyller 22 år den 31. Oktober

Hade tänkt mig en fin mysig Tacomiddag med alla nära och kära, men äninte fått iväg några "inbjudningar" så det blir väl inget antar jag..
Ni som vill är hjärtligt välkomna i alla fall!
Mat kommer det att finnas i stora lass :)
Kul att få träffa alla innan man får ut lilla knytet och blir (mer eller mindre) isolerad ett tag, hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0