Frulle, promenix & hemfärd

GOD MORGON!!

 


 

Vi gick upp rätt tidigt idag och tog oss en längre morgonpromenad, Tiffy & Jag. Hittade kantareller på vägen så dessa stekte jag till frukost, MUMS :D Det är fruktansvärt oroande att det sticker till mer och mer neröver när jag är ute och går. Är ju ändå lite mer än en månad kvar att grädda bullen i ugnen :p hoppas den dröjer lite till!

Till frukost så blev det då kantareller, Fullkornsgröt och Apelsinjuice (plus diverse kosttillskott..) och mätt blev jag :)

 


 

 



Har packat allting så nu är det la bara att släpa ner allting till bilen och ge sig av mot Västkusten! Saknar Värmland redan och hade gärna hunnit hälsa på några till, men tyvärr går det inte att köpa tid på burk enner i lösvikt.. Hade väl vart toppen, va?! :D
Ikväll är det då dax för föräldragrupp igen och det ska bli spännande!!
Har mitt upp i allt gått och blivit sjuk också så jag skall ta det jäkligt lungt så det går över fort och inte behöver släpas över en längre tid!
Lillen i magen knör och har sig - ja, det finns inte mer plats där inne nu, tyvärr så du får bara stå ut. Eller komma ut ;)

Imorse har S fått en litet tjej så nu är det la bara Malin & Jag kvar som ska få ut ongera (av dom som jag känner då)
Vi säger GRATTIS till henne och önskar dom all Lycka i Världen! :D

Ha en underbar dag alla, höres mer ikväll!
/SanjaLilli

 

 


 

 


Nu var det ju som så att lilla fula Golfen inte ville starta så då kom Anna och Sandra ut och hjälpte mej en vänning.. efter många om och men, sisådär en timme för sent kom jag dock iväg och tog Rekord med 2 timmar och 15 minuter ner till strömstad.. Föräldragruppen skulle ju ändå börja halv fem så ja, jag var tvungen att skynda mig lite ;)

En anledning till varför jag åxå kom sen.... Hur får diss människor körkortet??

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0