Föräldragrupp - torsdag

Förmiddagen har jag tillbringat med R & M i Tveten. Vi har ätit frukost tillsammans. Nybakta Frallor *MUMMA* :D Sedan tog vi oss en promenad i det fina höstvädret med hundarna :)








Då har vi varit på den Vi var såå många och dom flesta ska ha runt där vi ska ha bebis :) Kuligt å se när bebisarna tänker komma och hur det kommer att bli :) Jag själv kände mig inte riktig hemma bland alla "mogna" vuxnar personer med stora feta magar :p Jag/ vi är ändå den/dom yngsta och jag har nog den minsta magen med kändes det som :p Lite over´kligt ÄN! Men  men :) Temat vi hade idag var - RELATIONER! Konstigt?? Näh :p Var rätt intressant och det vi fick med oss var rätt härligt att använda hemma måste jag säga! Vi har fått en liten pytt i ryggen och jag tror att vi kommer klara detta tillsammans :)

Så, det var väl det från den dagen :)

 

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0