Fika & Promenad med Becka

Natten har varit sådär besvärlig igen..
Har knappt sovit, och när jag väl gjorde det var klockar redan morgon igen så det är baaara helt hopplöst att sova ordentligt på nätterna och vakna utvilad på morgonnen..
Sparkade upp min rumpa ur sovkojan och begav mig till stan,
vid 12 tiden skulle jag möta upp Rebecka vid Kaffe Doppet för en fika, Laxsmörgås, Te och en Budapestbakelse blev det för mig - MUMMA :)

Efter det gick vi bort till Vårdcentralen för lite Vaccinering nu när influensatiden börjat. Då jag inte vaccinerade mig förra året mot denna svininfluensan och NU var gravid tillhörde jag en riskgrupp och tyckte det var lika bra att passa på..
Så nu är både jag och fisen skyddade under den kalla tiden :) Bara J som får få sig en spruta nu åxå, sen är hela familjen immun ;)
Lite "shopping" på Apoteket, eller nej, Kronans Droghandel må man ju säga nu.. fick det bli också. Köpte ansiktsrengörning och ansiktsvatten från  LUMENE vilket jag har hört mycket bra om. Fick dock bli den för sensitive skin då jag ju har så känslig hy och lätt får exem.



sen så svängde vi förbi coop för att hämta ett paket från.. H&M :D och ÄNTLIGEN så kom den finfiina tröjan jag beställde till lilla fisen för sååå länge sedan :)



Hemma igen så gick vi en promenad runt Döltorp i det härliga vädret!
Glömde så klart köpa mjölk förut när jag var inne på coop men söta Hanna fixade allt detta när hon kom förut ;) TACK!
Nu får jag ägna mig åt tvätten som jag igår aldrig brydde mig om.. fy på mig så lat :p

Imorgon skall SAABEN besiktas och jag hoppashoppashoppas att den går igenom så jag äntligen har en egen bil!! :D

HejSåLänge
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0