feber - ME DON'T LIKE!

haha.. har sovit till kl 14.00 idag!! Har iofs varit inne på FB via mobilen och slängt in den ena och den andra statusuppdateringen, men det var nog när jag låg i halvkoma då jag absolui inte kommer ihåg detta! :p Har haft feber och värkar inatt.. undrar hur det ska fortsätta med värkarna..?! Är ju såå himmla oregelbundna, men dom ändrar hela tiden karaktär och flyttar sig längre och längre ner.. Ska ringa och höra med experterna ikväll om det drar igång på riktigt igen. Har ingen större lust att åka till Trollhättan igen för ingenting, hehe :p

Annars så har jag försökt att göra nått gott av den här (korta) dagen nu och städat (halvvägs färdigt) hela övervåningen! Sen ska jag snart gå och slänga in lite färg i håret så man blir fin föe Fotograferingen imorgon och min självaste födelsedag på söndag!! :D Under tiden färgen sitter i vill jag dammsuga i hallen och plocka lite så man ser själva hallen nån gång :p
Kalas blir det ju inte men den ena eller andra kikar nog förbi skulle jag tro :) ♥Hanna & Familj kommer ju redan imorgon :D
Är sjuuukt nyfiken på vad ♥Älsklingen har köpt också! Han har retat mig i ca 2 veckor med detta nu så det bara kryyyper i hela kroppen :D


Här har vi ett kort på mej när jag fyllde 18!
Såklart är det alltid Halloween när jag fyller år så det är ju alltid kul :D



här fyllde jag 19


och här fyllde jag 20!

När jag fyllde 21 fanns det ingen vettig kamera i närheten så jag tror det blev aldrig taget nått bra kort.. Oavsettfrån det så var jag inte piggelin precis heller den dagen..
Hösten är ju ändå alltig en klassisk förkylningstid.
Och har jag höllt mig fram till min födelsedag brukar jag då ALLTID vara sjuk i alla fall dagen efter då det ju alltid ska springas i så lite kläder som möjligt från fest till pub till fest till pub.. osv.. haha


Ja, sen ska jag försöka köpa en eller två Pumpor som jag tänkte göra snygg HalloweenDekor av :) Färg har vi handlat så vi kan "klä ut" magen till pumpa och gips till en ytterliggare avgjutning på magen :)

Ja, mycket som skall hinnas med nu igen - tiden bara springer iväg, men det gör mig inget för magen och värkarna vill jag bara bli av med nu!!

Ni kan ju vara så gulliga och hjälpa min lilla kompis Linnea med att välja ut ett kort till en fototävnilng som hon skall vara med i.
Klicka bara på hennes namn här ovan och kommentera på hennes inlägg :) TACK!


Och här följer en bild på magen hur den ser ut idag..
Så långt ner den har sjunkit nu, snartsnart så :D

35+5



Herrå
/SanjaLilli


Kommentarer
Karolina

oj vad den sjunkit...nu är det inte långt kvar!! Kram

2010-10-28 @ 19:01:09
Sanja

Aah, längtar ihjäl mig verkligen!! :p

2010-10-28 @ 19:15:06
URL: http://sanjalilli.blogg.se/
Linnea

Hihihiiiiiiiiii! DU! Jag blev helt röd i ansiktet.. fastän ingen ser mig.. Hahahah.. Jaja.. Har fått en del röster.. flest på facebook? Folk är helt lost. Men tacktack söta duu <3

2010-10-28 @ 20:29:17
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Bara kul å hjälpa till ju ;)

2010-10-28 @ 23:37:50
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0