Back in Strömstad

Vill bara medge att jag är helt slö i kroppen och inte vet var jag skall ta energin ifrån, hehe. Har iofs inte tatt det betydligt lugnare än dom senaste veckorna så det är ju inte konstigt. Men ändå så hade det vart fint med ett packet frysta energiklampar i frysen ;) Just in case, You know, hehe :p Jag har mitt upp i detta också blivit dunderförkyld :/ Har visserligen dragit ut på det sedan torsdag, men nu efter helgen så känner jag mig helt K.O. Näsan är tätt och halsen svider. Feber om nätterna och gud vad jag fryyyyyser om dagen :s Te Te Te, Apelsiner och mer Vitamin C :) Har ingen speciell lust att ligga i sängen hela dagerna så det blir inte så mycket vils för den deles :/ Fy på mej!! Men Tiffy skall åxå ut och promenixa så vi får ta oss en tur till Valex och hämta posten (om jag hittar hennes koppel) sen kanske man skall slänga in lite tvätt och plocka - eller låta bli :p hihi :p vi får se..

Det slog mej som en blixt nyss att jag ju är själv denna veckan igen.. :/ Fast jag skrev det på FB imorse.. :p Förra veckan har jag varit i Värmland och hälsat på och umgåtts med massa vänner hela dagera :D Men nu är jag i Strömstad igen och sitter på rövva och rullar tummarna :( J jobbar fortfarande i Alingsås och kommer inte hem på kvällarna och det är tråååkigt, men ändå skönt :p både och, hehe

Men nu hade det vart skönt att ha någon här som pysslar om lilla Sanja när hon är sjuuuuk :p Mormor är ju inte heller här. Hon har åkt på semester IGEN!! Menmen.. Sen så hade det säkert vart skojj med besök av den ene eller andre, men jag känner mej inte så social nu när näsan rinner och kroppen värker :/ jaja.. aldrig är man nöjd :p

Får sitta i min lilla ensamhet och lösa korsord, dricka TE och myysa och NJUTA av stillheten (som ju så många säger är ett minhne blott när bebisen är här..) Juste :) Bebisnojjan är inte över :) Jag har hittat och köpt nått till min lille älskling i magen men vette fan vart det tatt vägen, snacka om att vara glömsk :s Skulle ju skriva om det men det får bli en annan gång.. :p Haha
Vilsen jag e idag ^^
Neeh, nu får jag få igång bloggandet om helgen i Norge och sedan dra ut och promenera :)
Hejsvejs
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0