40 dagar kvar..

tills Sanja skall föda ut sitt lilla underverk!!
Åhh vad jag längtar ihjäl mig, hehe.
Men det finns inget att göra än att vänta, vänta & vänta :p
Jag har tatt det jävligt lugnt idag eftersom jag hadde jätte ont inatt och knappt har sovit..
Missade till och med när J åkte imorse!!
Jag vaknade helt enkelt inte när han sa hejdå.. Så när jag vaknade runt halv sju och såg att han var borta blev jag så ledsen och frustrerad så jag började storgrina :(
Hormoner är ju ett mysterium, hehe Men man ska ju inte skylla allt på dom, nej!
Jag var faktiskt besviken över mig själv att stackarn fick åka utan att ha fått ett hejdå & en puss från mig.. Annars brukar jag bli med han upp och så tar vi en kopp te tillsammans innan han åker, men ikke idag..
Jaja..
Annars idag har jag som sagt tagit det hur lugnt som helst!!
Inte ens tvätten har jag hängt av, men det kanske jag ska göra snart ändå.. Slängde ju faktiskt in en tvätt idag så den borde ju hängas upp.. Mjeh.. orka :p

Mys i soffan har det varit i stort sätt hela dagen.
Kattpissarna har jag släppt upp en stund så dom låg och gosade med mig hela förmiddagen :) Sen så köpte jag nån gravidtidning i helgen som jag idag har pluggat igenom och fick mig massa bra information om förlossningen, aaaaah så rädd jag är inför denna :s
men det går ju inte att undvika, hehe :p
Sen var det lite skvallertidningar åxå :)



Nu har jag ätit kvällsmat, Spaghetti & Spenat i grädde, MUMMS!!
Nog med tjööt från mig här, nu blir det lite tv till iaf, sen får vi se hur dax jag slocknar ikväll ;)
Fisen har ju faktiskt varit rätt lugn idag så det känns underbart att kanske få en lugn natt :)
PussÅhej
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0