4 timmars sömn..

.. mer än så fick jag inte och jag är så himla trött så jag vet inte vart jag skall ta vägen :/ Lillen i magen har varit nästintill knäpptyst och har knappt rört på sig sen förrigår kväll.. Jag hoppas att Lotta är på MVC imorgon så svänger jag in där innan vi ska på föräldragruppen. Vill bara kolla så allt verkligen är ok! Känns lite oroligt då fisen ju alltid varit väldig livlig av sig när det gäller rörelserna. Inget extremt men jag har ändå ALLTID kännt han - hon.. En till anledning som gör mig så orolig är åxå att jag har kännt mig jätte konstig själv! Bortsett från att jag fått jätte ont i bäckenet och svanken, alla sammandragningar, sura uppstötningar och en extrem sur mage så har jag verkligen kännt mig sååå slapp, knappt ätit något och fått feber. Sov ju inte alls inatt utan bara nån timme imorse och så efter kvällsmaten en stund. Varit vaken och bara stirrat i taket, löst korsord och kollat lite tv hela natten..

Jag vill bara veta VAD det är som spökar och se imorgon om bebisen verkligen mår bra!

Hade varit skönt att inte behöva vara själv också. Hade mer än gärna haft J hos mig nu. Men Alingsås känns allt för långt bort!! :/

Imorgon åker jag hem till Strömstad igen efter en vecka i Värmland. Skönt att få komma "hem" igen tror jag, och få träffa J. Men det känns lite tungt att lämna dehär åxå. Ändå så märker jag att hem är nog mest Gården i Strömstad nu så som så får det vara nu!!

Hade varit kul att umgås lite mer med Familjen också, men går det inte så går det inte.. Dom får hitta sin egen vardag först och få ordning på sina liv.. Om det ens kommer att hända någon gång är jag tveksam till, men man kan ju alltid hoppas. Det tynger mig också väldigt mycket och att veta att det är mer eller mindre kaos här kan jag bara inte stänga ute och ignorera. Fast jag inget vill göra hellre än att just strunta i det!

Jag har en egen familj att se fram emot som inte heller är så himla stabil - men faktiskt är på god väg att bli - igen! :)

Ja, jag är i vecka 33 och extrem känslig, tyvärr :p
Snart fyller jag år och det skall bli kul :D en dag att se fram emot innan förlossningen <3 undrar bara OM jag hinner fylla före ;)

Vi får se <3

Ha en god natt alla
/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0