Nordby på en lördag..

är ju helt absurt!

Att jag ändå tog mig dit, hittade en parkering och kom där ifrån efter ca. 3 timmar var dock inte dåligt!!
För er som inte riktigt vet så kan man jämföra en lördag på Nordby Shoppingcenter (nu strax innan Jul)

med ArvikaMârten eller ett lite mindre Ullared?! :s


HEMSKT mycket med folk och BARA NORSKAR!!


Förstår fortfarande inte varför jag gav mig in på att åka dit.. J hade det gott kunnat göra själv tycker jag.. hehe :)
Men vad gör man inte för sin lilla älskling, även om man är höggravid

och har ont i fötter, rygg och nacke?!
Jag fick iaf tag i det jag skulle ha:

Spackel, färg, penslar och sånt, Presentkort till A ;)

och lite pålägg fick det bli!
MaxiMat hade dom PACKHJÄLP idag och det var ju rena drömmen! :D

Ävenfast jag inte handlade mycket alls så hade jag gärna velat få med dom ut och packa in allt i bilen ;)
BRA IDÈ DÄR MAXIMAT!! :)
Sist men inte minst (faktiskt det första jag gjorde) var jag på

Babyproffsen och hämtade ut mitt PampersPaket :D

Eftersom jag inte hade lust att laga mat nu efter den "Shoppingturen" till 3 vrålhungriga Kärer så fick det bli lite snabbmat från McDonald's!

Lättvindigt ibland och INGEN disk blir det ;)
Bara skräp..

Åjah, nu får det bli lite vila i soffan då sammandragningar har kommit igång igen när jag vimsade runt där på Nordby. Men ikväll står det Kalas på schemat så det hade varit trevligt med en utvilad kropp :)

Och dom här lycktorna förföljer mig ILLA!!!


Dom har legat här i 4(?) veckor och jag har inte lyckats att sruva upp dom ÄNNU!! Pjuhh.. :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0