MVC vecka 39..

Nu har vi varit där igen - igår.
Kom allt upp bra tidigt då jag mest bara har legat vaken och vritt runt i lakan hela natten..
Hemskt ont hade jag och varmt är det !! kl 8.00 var det då dax att åka..

Guud så förvånad hon blev när vi kom in på MVC  "Har du inte fött ÄNNU??" Nej - då skulle jag väl inte vara här.. :P
Jaja.
Magen har sjunkit ännu mer och växt 1 cm2 veckor :p hihi Blodvärdet var bra och kisset sådär.. men nu är det inte länge kvar så det var inget att bry sig om tyckte E!
Gått upp i vikt kan man säga att jag har: 15 kg sedan inskrivningen Pjuhh.. Men jag är glad för att det inte syns mer än på magen ;) Som sagt så ser man inte bakifrån att jag är gravid och det är ändå en lättnad för mig som har så himla lätt för att lägga på mig :)
Har varit ganska noga med VAD och HUR MYCKET jag stoppar i mig hela tiden (förutom dom sista 2 veckorna nu) och det har jag fått en fin belöning för :) Mindre kilon att tappa! :D
Vattnet i benen och händerna däremot är något jag verkligen ogillar!! I en vecka har jag varit svullen nu och det känns verkligen INTE bra! Ont gör det i händerna.. fötterna känns bara som 2 stora blyklumpar :p

Nu har vi fått en ny tid den 24. November, alltså på Onsdag redan :s
Ska man kunna skippa den tiden då tro? Jag HOPPAS, men man vet ju aldrig ;)

När vi kom hem igen så landade jag i soffan med en gång och somnade.. till kl 14.00! haha
J lagade lite mat och jag tog mig en sväng runt huset därefter.. Sedan somnade jag IGEN, till kl.17!! Kan man sova så mycket och ändå vara trött?? Jag kunde verkligen sovit längre, men nu var det dax att åka på middag i Flöghult :)

/SanjaLilli

Åhh.. nu har även jag råkat ut för personerna som alltid ska kommentera inläggen med otrevliga åsikter om hur och vad man skriver!! Såklart håller dom sig annonyma så jag har valt att inte publicera deras kommentarer då dom ändå inte vågar stå för sina åsikter!

Det är helt frivilligt och UPP TILL MIG vad och hur jag skriver!

Men det är ändå NI som väljer att läsa detta..
Det är helt frivilligt att slå upp min blogg och ta sig tiden till att läsa den! MEN - Låt bli om ni inte tål mina ord och handlingar!! GUD FÖR FOLKet utan liv!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0