MVC vecka 38

Nu har det varit ett tag sedan vi var där och mycket har det inte hänt kan jag ju säga :p Det började med att vi inte ens hade någon tid -.- SNARK!! Lotta gav mig en lapp med datum och klockslag innan hon gick på sin semester för några veckor sedan.. Så det så tyckte jag.. Men E var förstående eftersom hon bara var vikarie så.. hihi
Jo, det hade inte hänt mkt sen sist.. Eller ja, enligt tabellen har magen växt 1cm men det breor ju på att den sjunkit så mkt :) Huvudet har hamnat ännu längre ner I can feel it! :s Och imorse började den känslan man nästan saknat: mensverken.. Nått jag vill ignorera för att inte få massa förhoppningar igen, hehe :p Men på toan har vi vart 4! ggr idag och det vill ju vara nått, haha :p om man skall tro alla berättelser om naturlig tarmtömning osv..
Det återstår att se.

Imorgon kommer Kamingubben och skall fixa skorstenarna här hemma och på Valex så då är det ju inte mycket till barn som passar in så fisen kan gott vänta tills fredag tycker jag ;) Då var nämligen första datumet satt! Faktiskt :) jaja..

Magen var alltså 36 cm
Min vikt: 78.9 (11kg hittills)
Blod & Urin precis som det ska och Fisens hjärtljud LÄT SOM EN TJEJ!! Haha :p Alla gånger har det varit killljud, men nu när jag har ändrat mig till tjej så gjorde den åxå det :p skumt.. hihi

E tyckte även att det nu kunde vara dax när som helst, eftersom huvudet låg så långt ner och jag hade fått ont i ljumskarna, vart på toan, fått mensverk, ser lite svullen ut (STOP!! WHOOOT?? Svullen?? :-O  man säger inte så till en gravid kvinna!!!) och dom ju flyttade datumet från den 12. November till den 27. November och det gick inte riktigt ihop med våra beräkningar här hemma.. :p

OOOk!

Nu får det bli sängen innan jag får fnatt på datorn och internet H*lvetet!!
Vet hur tråkigt det är att läsa bloggar utan bilder men det går såååå himla segt så jag har faktiskt inget tålamod och jag ska faktiskt! upp tidigt imorgon .. Laddar upp några kort imorrn då :)

Tjing
♥SanjaLilli
Morgonmys



Lyckost - om det ändå vore min egen..
Men den ligger ju i mitt kök!! ;)


Kan det vara dagens - svart, svart och en mysig ljusbrun kofta :)

Skor & Benvärmare: H&M
Tights, Kofta & Halsduk: Gina Tricot
Kappa: Vero Moda
URgammalt linne: JC

In te mycket annat man får på sig nu och som samtidigt ser bra ut..
Det är väl den ENDA nakdelen med att föda såhär års.
Annars ser jag bara fördelar! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0