min kropp orkar inte mer..

ryggen har helt lagt av sedan igår kväll känns det som.. :s kan verkligen knappt röra mig och benen känns som om dom skulle väga 50kg var, hehe :p Men inte deppar vi och hänger läpp för det, nej :) Inatt åkte nämligen min sötnos Malin in på förlossningen då vattnet gick :D Har sedan dess inte hört så mycket, men VEM vill ligga och uppdatera hela världen när man har fullt upp med annat säg ;) Och så får man ju inte ha på mobilen på BB ändå så.. Jag hoppas verkligen att allting är bra!! Om den nu redan har kommit eller inte. ♥Tänker på Dej snuttan :)

Unnade mej en sovmorgon (trodde jag) men jag vaknade 8.00 PRICK! Men låg ändå kvar till 12 och löste korsord och bara myyste med mig själv härligt! ;)

Nu får vi ju fortsätta med städningen idag! Skall åka och lämna massa skräp, fylla på i Golfen så den får gå igenom besiktningen och sedan putsa lite fönster och så :)
Jag kommer säkert att få den här dagen att gå den också :)

Tänkte ju börja lite smått med att göra snyggt och måla här i vardagsrummet så man kan börja känna sig lite mer hemma.. men när jag tänkte efter inatt så blev jag så deprimerad och omotiverad så jag har bara lust att gräva ner mej!!



Allt som skall göran INNAN man ens kan börja med förberedelserna:
Plocka undan möbler, tavlor och allt det andra som hänger på väggorna, ta ner gardiner.. och först och främst -> MÅLA TAKET!!
Ven F*N vill göra det?? Jag når inte på långa vägar.. haha :p
Det är nämligen träfärgad panel och det går INTE ALLS ihop med nått annat än vitt!!
Men jag hade faktiskt tänkt mej annat, lite färggladare än detta på väggerna.. jaja.
Kommer väl få bo i detta livet ut.. haha :p



Ok, jag ska inte vara sååå deppig då.. ;) Har ju faktiskt fått upp den lilla lilla hyllan i köket som jag målade vit :) Och den är jag rätt nöjd över :p Ja!




Nu får vi sätta fart på dagen! :)

Ha de gött så förs vi senare idag
/SanjaLilli♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0